Kurduple, najkacze i uciekanie przed gniewem Heichou.

Dawno, dawno temu były sobie urodziwe panny, zwane Justice i Hating. Te psycholki mieszkały w psychiatryku. Kiedy jednak nadszedł Levi-baka skopał je swoimi uroczymi najkami, a one dedły...

Prawie.

UWAGA UWAGA OTO LEVI ACKERMANN, KAPRAL NAD KAPRALE ZNANY Z TEGO, ŻE KOCHA SIĘ W MOPIE I BRWIACH ERWINA (UWAGA, TO Z ERENEM TO TYLKO LEGENDA, NIE MA W NIEJ PRAWDY!!!1!1!) JEST NAJLEPSZYM ZABÓJCĄ TYTANÓW, GDYŻ ONE STRASZNIE BRUDZĄ, A TO PRZECIEŻ NIEDOPUSZCZALNE MA MILIARD FANEK BO JEST PEDANTEM, A YAOISTKI NIE UMIEJĄ CZYTAĆ I ODBIERAJĄ TO JAKO "PEDAŁEM" RÓWNIEZ DLATEGO ROBIĄ MU OŁTARZYKI, PONIEWAŻ JEST SSSUPER PRZYSTOJNY I JAKŻE MĘSKI I WYSOKI (CZYŻ TE METR SZEŚĆDZIESIĄT NIE POWALA WAS???) UMIE WSZYSTKO, SPRZĄTAĆ, PRAĆ, GOTOWAĆ, A CO NAJWAŻNIEJSZE ZABIJAĆ, WIĘC JEST IDEALNYM KANDYDATEM NA MĘŻA! CO Z TEGO, ŻE NIE OKAZUJE CI EMOCJI, SKOPIE ZA MAŁE SŁOWO CZY SPOJRZENIE, ZABIJE JAK POBRUDZISZ MU MIOTŁĘ, NO I PRAKTYCZNIE NIE MA GO W DOMU I NIGDY NIE WIESZ CZY ŻYJE, KOCHAJMY GO! NAJWSPANIALSZA POSTAĆ ŚWIATA, 101/10! TYLKO PICO Z BNP MU DORÓWNUJE! W KOMPLECIE Z MOPEM ZA JEDYNE TYSIĄC PIĘĆSET STO DZIEWIĘĆSET OD ROKU 850 DO JEGO KOŃCA W SKLEPIE "MI CASA", POLECAMY!! JAKO DARMOWY DODATEK KOP W RYJ Z NAJKACZA PRZY ZAKUPIE!!!!!!!!

~~~~
Och, czyż przypadło mi być tą poważną? Czyżby przypadło mi być tą, która śmiało powie ,,Heichou jest taki i taki".

Nie.

HŁEHŁEHŁE!

OTÓŻ ZACZNIJMY OD TEGO, ŻE HEICHOU JEST KURDE OKRUTNY I WKURZAJĄCY, WKURZA WSZYSTKICH, WKURZA MOJE ŻYCIE, MOJĄ KREW GRUPY B, MOJE BIEDNE NERWY I MOJĄ BIEDNĄ GŁOWĘ (ała, najki).

Aha, coś jeszcze? 

LEVI JEST TAKI BAJECZNY, ACHHHHH, TAKI SŁODKI, ACH CHCĘ Z NIM ŚLUB <33333333333333333
LEVI, BĘDĘ ZWIADOWCZYNIĄ DLA CIEBIE, KYAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
LEVI, ZOSTAŃ MOIM MĘŻEM, NASZYM DZIECKIEM BĘDZIE MOP <3333


Albo...
EREN I LEVI TO TRÓ LOFF, ONI MUSZĄ BYĆ RAZEM NA ZAWSZE, HEHEHHEHEHEHEHEHEH KOCHAM KOCHAM KOCHAM KYASAAAAAAA


Czyli najbardziej wkurzającą rzecz w tym naszym Kapralu.
Jest zimny, niczym sopel lodu, a wszyscy go kochają. Taki schemat pojawia się z Draco i  ogółem...
,,OCH, DRACO OBRAZIŁ HERMAJNI OD SZLAM" <3
Nie no, wiem, że nie za to się kocha Dracze, ale no...
I TERAZ MAM PYTANIE DO NASZYCH KOCHANYCH HEJTERKÓW (KOCHAM WAS <3333). 

ZA CO KOCHACIE LEVIA?
Ja lubię w sumie Levia, ale jakoś nie tak, aby mu robić ołtarzyki, czy coś XDDD

Na dodatek Levi pała miłością do przedmiotów do czyszczenia, dlatego was nigdy nie pokocha, fangirls, bye!

HEJTY ZA 1... 2... 3!



,,Jesteśmy żenujące, uuuu!"
A tak serio to obie prosimy, abyście nie zapominali o tak ciekawych i interesujących osobach jak Hanji, Sasha, Ymir, a może i Historia? Nawet Mikasa, jeśli nie macie do niej nic. Każda postać jest ciekawa. I ma swoją historię. 

Oczywiście Levi też jest ciekawą postacią, która nieźle się wycierpiała w życiu, ale patrzenie po raz kolejny, jak fangirls wychwalają Liwaja jest nieco... Wnerwiające.



MORAŁ JEST TAKI Z TEJ BAJKI! SPRÓBUJ NIE PODPAŚĆ HEICHOU!





Komentarze

  1. O co wam chodzi?! Levi Ackerman to najmężniejszy, najodważniejszy zwiadowca wszechczasów! Wyście pewnie by nie były zdolne do tego, co on uczynił! Na dodatek wasz kontent jest strasznie żałosny. Serio? Chcecie się wybić z hejtowania postaci??!!!!


    *a tak serio to tutaj Justice. No co ja poradzę, że nie mamy czytelników? :(*

    OdpowiedzUsuń
  2. 57 year old Desktop Support Technician Rheta Shadfourth, hailing from Vancouver enjoys watching movies like Planet Terror and Singing. Took a trip to Rock Drawings in Valcamonica and drives a Ferrari 375 MM Spider. przekieruj tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz