Gwałcenie krwi, przystojne wampirki i sadystyczny psychol.

Żyły sobie kiedyś wampirełki. Gwałciły krew Yui, a ona uciekała (czytaj : oddawała noże, podarowane przez wampira). I ogółem było bardzo fajnie, fajowsko i bombowo. FUJ, ŚMIERDZIAŁO DYMEM (Hating i tak tego nie rozumie, buhahahah).
I by kurde Yui dała gwałcić swą krew dalej, gdyby nie to, że do rezydencji wkroczyły dwie dziołchy.

Krzyczały : ,,BUAHAHAHAHAHAH, ZGNIJCIE WSZYSCY...! Oprócz Kanatao oczywiście *smajl*."

A dwa lata później trafiły do psychiatryka. Rozważano zamknięcie je w więzieniu, ale ustalono, że coś z nimi nie taaak.

Umrzały w bólu, bo nie mogły już oglądać anime. 

Koniec.

Dzisiaj zacznę ja, bo jestem fajna :)

NIE, TAK SERIO TO NIE *próbuje uciec od narcyzmu, ale narcyzm ją obejmuje i rzuca o ścianę*

Diabolik Lovers, coś co mnie wzruszyło, pojawiło się wzruszenie w mych łzach. ŁZY W ŁZACH!

To coś sprawiło, że w moim życiu pojawił się sens życia. Wystawiam temu na MALU ocenę 100/10.

...
...
...
...
...
NIE, TAK SERIO TO NIE, PONIEWAŻ...






NIE MAM KONTA NA MALU! BUAHAHAHAHAHA!


Hmm, a tak będąc całkiem poważna to twierdzę, iż to anime jest... ZUE!
Razem z Hating nieźle się uśmiałam, ponieważ oglądałyśmy to przez Skype'a. Kochamy z całego serca Kanapę (Kanato), a resztę z chęcią spalimy w płomieniach piekielnych (choć może w ogniach niebiańskich?).



Szczere to nienawidzę głównej bohaterki, Yui. Ale akurat nikt jej nie lubi.

Podobny obraz
Z wampirów szczerze znienawidziłam Laito *DLACZEGO ON MA IMIĘ I WYGLĄD TAK PODOBNY DO KIRY?!!!!!?). Taki cwaniaczek, który bierze Yui jak reksio szynkę (zamiast normalnie, jak na prawilnego wampirka przystało zgwałcić jej krew, to gryzie ją w pewne... Dość ciekawe miejsca...)
Znalezione obrazy dla zapytania diabolik lovers raito gif


Kordelia ogółem jest bardzo zua. Nadałyśmy jej nowe imię, Kurdebele. JEJ ŚMIECH PRZYPOMINA MI MNIE, UDAJĄCĄ ŚMIECH PRZED MOJĄ STALKERKĄ. Tfu, mój śmiech jest przynajmniej fajny. A jej nie. Choć istota to piękna. 


Shu. Myślałam, że go polubię. Oj, jak się pomyliłam. Postacie wydają mi się takie... Typowe.
Łóżkowi chłopcy, dobre grille... Ile to razy było? 


NA DODATEK YUI JEST TAKA IDEALNA, TAKA PIĘKNA, WSZYSCY JĄ BIORĄ, WSZYSCY JĄ CAŁUJĄ...

Podobny obraz

Ja to (Ja + To = Yato) gdybym była ich siostrą, to bym malowała jej krwią.


Podobny obraz


diabolik lovers- (jak to się w ogóle pisze???) przepiękne, wzruszające anime o młodej, mądrej dziewczynie i jej miłości. tym razem żadnych haremów. ani gwałtów. ani krwi. naprawdę, polecam każdemu.

Podobny obraz
biedna, uwielbiana przez wszystkich yui trafia do domu strachów (autokorekta poprawiła na starców, w sumie też poprawne...), to wcale nie tak, że ojciec-ksionc oddał ją tam w ofierze. wcale. jest niedokarmiona, bo prawie nigdy nie widzimy, żeby jadła [*] nie wspominając już o myciu i wypróżnianiu się... za to bywa jedzona. przez przystojnych ładnych chłopców. bo Uzębione Potwory Starcy nigdy nie mogą być brzydcy, to wbrew naturze przecież. a wszyscy oni też są cudowni i milutcy. każdy normalny kąpie się w ubraniach, gryzie tłuszcz w nogach oraz zabija grób kwiatkami, prawda? podsumowując, anime pięknę. popłakałam się 1000000000000000000 razy. daje 10,5/10.

Podobny obraz a tak szczerze to śmiałam się jak głupia, kanato jest cudowny, jego śmiech jest najpiękniejszym co słyszałam (tym razem bez sarkazmu XD) reszta niech spłonie w piekle. tsfe.

Hating i Justice zostały jednak uniewinnione. Wyszły z psychiatryka bohaterskim krokiem, z krwią rozmazaną na twarzy. Zwycięski uśmiech zagościł na twarzy Justice.

Znalezione obrazy dla zapytania holding hands anime gif

— To jeszcze nie koniec, Hating — na jej twarzy zagościł zwycięski uśmiech — Czas wykonać kolejną misję!









Komentarze