Znalezione obrazy dla zapytania death note gifNadchodzi czasem taki czas, kiedy dochodzimy do wniosku, że niektóre osoby nie są wcale takie zacne. Albo nie są zacne wcale, w przypadku Hating. Justice osobiście nie żywi wielkiej urazy, ale Hating już tak.

Co z tego wyniknie?




HANAYO KOIZUMI. INACZEJ ZNANA JAKO PANA BĄDŹ KAYOCCHIN. JEJ NAZWISKO OZNACZA: SPOKOJNY STRUMYK. TAK, TO JEST, KURCZE, SPOKOJNY STRUMYK, TAK IRYTUJĄCY, ŻE MAM OCHOTE BARDZIEJ SIĘ ZABIĆ. CO ONA ROBI? JEST. ŻYJE. I WKURZA SWOIM AAAAA JESTEM NIEŚMIAŁA TO MOJA JEDYNA CECHA CHARAKTERU KOCHAJCIE MNIE JESTEM UROCZA
NIE JEST. JEST TAK ZWYKŁA, NIE WYRÓŻNIAJĄCA SIĘ, NAWET JAKOŚ NIEZBYT ŁADNA. BOI SIĘ ODDYCHAĆ. GORSZA WERSJA RUBY, KTÓRA, SWOJĄ DROGA, MA PODOBNIE, ALE JESR DZIELNA SILNA I NIEZALEŻNA I JA KOCHAM. WRACAJĄC. CO ROBI HANAYO? GADA O RYŻU. JEJ WKŁAD W ZESPÓŁ JEST NIJAKI. JARA SIĘ IDOLKAMI, ALE SWOJĄ DRUŻYNA TAK ŚREDNIO SIĘ ZAJMUJE I IM POMAGA. NIE WIEM CZEMU, TAK MOCNO MNIE DENERWUJE, NIE MUSZĘ MIEĆ POWODU. I JEJ GŁOS, ŁEE. JEJ DUETY Z KOTOŚ I UDZIAŁ W PRINTEMPS TO GRZECH I ZNIEWAGA DLA MOICH SŁONECZEK CHOCIAŻ LUBIĘ RINPANE I NICOPANE, TE SHIPY SĄ UROCZE I KOCHANE. TO SAMA HANAYO NIE JEST. AMEN
Podobny obraz
Hanayo, Hanayo. Osoba, której charakter to nieśmiałość, życie to nieśmiałość i bycie idolką to nieśmiałość. Nie ma nic złego w nieśmiałości.







DOPÓKI TO SIĘ NIE STAJE TWOIM CHARAKTEREM DO JASNEJ CHOLERY. Osobiście uważam, że Kayochin nie jest nie-kawai, bo czasem jest, ale... NO WEŹCIE, ONA CIĄGLE TYLKO O RYŻU I NIEŚMIAŁOŚCI.
RYŻ, RYŻ, IDOLKI, RYŻ, RYŻ... staph.
No i spoko no, lubi ryż. I sobie go je. Ale czemu ciągle?
I czemu? I czy w ogóle życie ma sens-


Dobra, przestaję już.

Oto moje przemyślenia, słabe...

JAK HANAYO XDDDDDDDD


...nie, Hanayo jest spoko. Dla Hating nie, ale jest spoko.


Badum, to wszystko!


Znalezione obrazy dla zapytania kanan and mari gif
Mari (Justice) oświadczająca, że ostatecznie nie nie lubi Hanayo i Kanan (Hating) wkurzona na to.

Komentarze